اشعه الکترونی لیتوگرافی هولوگرام چیست؟
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

اشعه های الکترونی لیتوگرافی هولوگرام

این تکنیک برای ساخت ساختار های نانو و میکرو به کار رفته و تنها با استفاده از تکنولوژی فوق پیشرفته قابل ساخت هستند. موارد امنیتی بسیاری را می توان در این نوع از هولوگرام به کار برد، مانند استفاده از تصاویر مخفی و یا متحرک، متون ریز و تصاویر با رنگ های واقعی.
هولوگرام

آیا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ هولوگرافیکی و نیز نحوه ی استفاده از آن برای محافظت از دارایی و یا ابزار برند سازی خود هستید؟ هاگو یکی از اعضای معتبر انجمن سازندگان بین المللی هولوگرام است و این یعنی می توانیم هولوگرام های امن شخصی سازی شده ایجاد کنیم که در حفظ دارایی و نیز حیثیت شما کمک شایانی خواهند داشت.

ما به طور مداوم روی طرح ها و خدمات جدید ارائه شده کار می کنیم. در حال حاضر با تعدادی از مشتریان معروف در سرتاسر دنیا همکاری می کنیم و به آن ها کمک می کنیم تا از اسنادی مانند گواهینامه و چک، کالا و کارت های بانکی خود محافظت کنند.

انواع چاپ هولوگرام


چاپ هولوگرام یکی از روش های چاپ امنیتی موثر است که از جعل جلوگیری می کند. از نیازمندی های افراد دارنده تجهیزات گران قیمتی وجود هولوگرام می باشد و همچنین برای دولت و سازمان های اطراف دنیا جهت حفظ محصولات و دارایی شان به کار می رود. برای مثال، اغلب هولوگرام های سه بعدی را روی پاسپورت و چک های بانکی مشاهده می کنید.

برچسب هولوگرام

اگر شک دارید که چاپ هولوگرام روش امنیتی مناسبی برای شماست یا خیر این بلاگ کمکتان خواهد کرد تا از بین گزینه های موجود پاسخ سوال خود را یافته و تصمیم مناسب را اتخاذ کنید.





:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرام سه بعدی , هولوگرام دوبعدی , چاپ هولوگرام , چاپ هولوگرافیکی , سازندگان بین المللی هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: